štvrtok 14. júna 2012

Novinka u nás: Maybelline Color Tattoo

Dnes je vraj deň bloggerov! :) Tak ho teda oslávim s Vami tým najlepším spôsobom. Viacerými príspevkami, ktoré som mala pripravené a nestihla som ich tento týždeň uverejniť. A budú to........ recenzie, recenzie a recenzie :) Tak ako ste si v príspevkoch priali :)

No a prvá bude opäť k mojim milovaným očným tieňom od Mayballine - Color Tattoo 24h, ktoré uzreli svetlo sveta u nás na Slovensku a to v 101 drogérii včera.
Išla som zaviesť maminku do práce a tak som sa po ceste zastavila v nákupnom centre na zlatých pieskoch, pozrieť sa, že ako to vyzerá.

Najprv som hľadala nejaký špeciálny stojan s veľkou reklamou - nič.... Tak som hľadala v stojane značky Maybelline - nič... tak som sa nakoniec len rozhliadla dookola a skonštatovala, že ich asi nemajú alebo neviem čo. Už som sa teda rozhodla, že idem preč, keď som na pultíku pri dekoratívke zbalala takú sklenenú fľašu a v nej boli tiene nahádzané... so štítkom, že akcia a vedľa boli poukladané testery. Prišlo mi to ako keby vypredávali starú kozmetiku alebo čo, lebo všade naokolo boli posledné kúsky, ktoré dopredávali.

Po prvom zaskočení som sa teda s úsmevom vybrala na "kontrolu", že čo máme na výber. Na výber bolo 6 odtieňov: zlatý, strieborný, čierny, tyrkysový, bronzový... a na posledný si nespomínam.... Škoda, že nemali ten oranžový, na ten som mala zálusk, ale aspoň tyrkysový bol, ktorý je úžasný. Ale poviem vám, že celkom som sa zamýšlala aj nad kúpou čierneho, ale nakoniec som si to rozmyslela, veď aj gélovú linku môžem použiť, ktorú teda aj často používam pre vytvorenie naozaj silných smokey eyes :)

Takže asi toľko :) Zaujímalo by ma, či ste niekto boli v drogérke a chceli ste si kúpiť tieto tiene. Ako ste pochodili?

A ešte nejaké tie obrázky nového kamoša :) - 20 Turquoise Forever





Cena: 4,39€ v akcii, či a za koľko bude po tejto akcii neviem

PS: nezabúdajte na stále prebiehajúcu GIVEAWAY!! :)

3 komentáre:

  1. júú, zajtra klusám pozrieť do našej, snáď v malom meste prekvapia :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak daj vedieť ako si pochodila, či to bolo tiež také schované :)

      Odstrániť
    2. boli na vrchnej maybelline poličke, takmer som nedočiahla, ale mám! :) jeden som na skúšku vzala :)

      Odstrániť