utorok 5. júna 2012

MAC News again!

Zbožňujem MAC! Jediná škoda, že nie je u nás a samozrejme ešte väčšia, že nemám neobmedzený rozpočet :D Aj keď raz za čas si od nich niečo kúpim... ale zas kto hľadá, ten nájde aj výpredaje! ;)
Ale to mi nebráni v tom aby som o nich aspoň snívala a delila sa s vami s ich limitkami :)

Prvá uvedená letná limitka bola pod názvom Hey Sailor!, ktorú som spomenula už v apríli pri posledných limitkách, takže si to len zopakujeme :)








V tejto limitke ma opäť dostali obaly výrobkov, ktoré sú ako vždy premyslené do detailov a opäť by som najradšej aspoň vyskúšala všetky! :) Čo ma však najviac zaujalo sú spreje na telo/tvár pre bronzový a ligotavý efekt, ktorý k letu bezprostredne patrí :)


No a druhá a zároveň novšia limitka je venovaná spolupráci s Beth Ditto, a tu je malý náhľad:


Mne osobne sa najviac páčia rúže a laky! Krásne pastelové a zároveň krikľavé farby... to sú moje momentálne letné favorite farby! :)

Stay tuned for upcoming GIVEAWAY!!! :)))

:-*


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára