pondelok 11. júna 2012

Maybelline Color Tattoo už aj na Slovensku!


Neviem či ste zachytili túto informáciu, tak vás chcem v krátkosti oboznámiť s tým, že tiene od Maybelline Color Tattoo budú asi od 13.6.2012 dostuné aj u nás na Slovensku!

Myslím, že doteraz ich dostať nebolo možné (podľa mne dostupných zdrojov) a ja som ich kúpila najbližšie až v Rakúsku.

Čo je pozitívna správa číslo 2 je, že budú za cenu cca 4,50€ čo je super cena, lebo ja som ich kúpila skoro raz tak drahé za 7,90€.

Som veľmi zvedavá koľko a aké odtiene sa k nám dostanú, ja si brúsim zuby na minimálne dva, tak uvidíme.

Jaaaaaj a hlavná info! Budú dostupné v sieti drogérií 101, či aj v DM, to zatiaľ neviem, ale predpokladám, že časom áno. Avšak v poslednej dobe som si všimla, že veľa produktov je v 101 lacnejších než DM, takže predpokladám, že aj teraz v tom bude rozdiel.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára