streda 6. júna 2012

May favorites

A máme tu opäť nový mesiac a s ním aj zhrnutie mojich obľúbených a zároveň najčastejšie používaných výrobkov (vecí) za mesiac predchádzajúci :)
Tentokrát skôr v rýchlosti zhrniem a nebudem sa venovať nejakým bližším komentárom, lebo som si všimla, že niektoré výrobky som už spomínal :)
Takže nech sa páči:



Zbožňujem Yankee Candles! :)


1. žlté sako ZARA - milujem toto žlté sako! :)
2. vosky do vonnej lampy Yankee Candles
3. sypký očný tieň s rozjasňovačom Alverde
4. telové mlieko Nutri Soft od L´oreal
5. náramky a gumička do vlasov so strieborným krúžkom (neviem či sa to nejako extra volá :D ) všetko H&M
6. krém na tvár Nutri Gold od L´oreal
7. očné tiene Color Tattoo 24h od Maybelline
8. lesk na pery NYC
9. riasenky od b.pretty (Bipa)

A čo, aké sú vaše obľúbené/najpoužívanejšie produkty mesiaca mája? Čo vás prekvapilo alebo naopak sklamalo?

Pekný deň všetkým :-*

3 komentáre:

  1. Môžem sa opýtať akú majú výdrž Yankee Candles? Už dlhšie po nich pokukujem lenže sú trošku vo vyššej cenovej kategórií a nechcem kúpiť hlúposť..poradila by si mi?:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No tieto vosky vydržia veľmi dlho. Ja som lampičku dostala na vianoce a hneď som použila jeden vosk... prvé týždne bola zapnutá nonstop lebo šak vianočná vôňa :)no a potom podľa toho ako som mala náladu. Prvý vosk som menila asi pred mesiacom! Takže výdrž super. Vosk sa však nestráca, len vôňa sa vyparuje. Potom sa dá miska na chvíľu do mrazáku a vosk sa vylupne.
      Ešte som mala sviečky ale také malinké a tie vydržia asi pol dňa (neviem presne) ale krásne voňajú. Veľkú sviečku som ešte nemala.
      V každom prípade je to podstatný rozdiel od sviečok, čo sa bežne predávajú, kedy po zapálení nič necítiť.

      Odstrániť