utorok 5. júna 2012

New in!

Pred nejakým časom som bola opäť v Rakúsku no a odolajte zľavám a výhodným ponukám, hlavne keď sa jedná o kozmetiku, na ktorej som doslova závislá!!!! :D

Takže okrem klasicky zakúpenej Clinique Clarifying Lotion čistiacej vody som si zaobstarala ešte MAC Studio Fix a prvý výrobok od Smashbox a to podkladovú bázu.


MAC Studio Fix je make-up spolu s púdrom, pre mňa celkom "novinka" v tom zmysle, že buď som používala make-up a púder alebo kompaktný make-up (nie púder). Čo je však zaujímavé, ja osobne si neviem nanášať kompaktný púder a vždy ostanem fľakatá, takže som to zatiaľ vzdala. Pri tomto je to však inak! Naozaj sa dá bez problémov rozotrieť a ak sa náhodou stane, že máte pocit, že ho máte príliš mnoho alebo je veľmi výrazný, môžete ho prestriekať sprejom Fix+ od MAC a vzhľad sa zjemní.... a zároveň zafixuje (podľa mňa by podobne pôsobili všetky fixačné spreje, ale nemám odskúšané). 
Krycia schopnosť je veľmi dobrá, či už ho používate samostatne alebo ešte na make-up (v každom prípade ľahší).

Smashbox - Photo Finish - je báza pod make-up bez oleja. Veľmi mi pripomína ten od Gosh (Velvet Touch Foundation Primer Classic) alebo Dermacol (Satin Make-up Base), ale po nich som síce mala pocit "hodvábnej" pleti, ale zároveň akoby mastnej. Pri tomto taký pocit nemám. Primer pekne vyplní vrásky a nezrovnalosti na tvári a make-up sa následne nanáša bez problémov (pri spomínaných dvoch mi vytváral pásiky alebo som ho musela dôkladnejšie rozotierať, z dôvodu akoby mastnej pleti).

Tieto výrobky som si kúpila prvý krát a zatiaľ som spokojná. Čo vy? Máte skúsenosti s kozmetikou Smashbox? Aké sú?
Používate kompaktný make-up/púder? Čo na ne vravíte a aké sú skúsenosti, prípadne, ktoré máte radi?


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára