pondelok 26. novembra 2012

New in

Ahojkajte :)

Tak včera som mala sviatok a zároveň som strávila príjemný víkend vo Viedni. Priateľ mal krátke služby, tak sme stihli aj nejakú tu prechádzku... resp. on kávu v centre a ja som pokukávala :)
No a keďže som mala ten sviatok, tak mi môj drahý povedal nech si niečo vyberiem. Haaalelujaaa :D 

Bola som v BIPE a tak som si teda niečo vybrala :D
Tak a teda toto:

 
Ja milujem hodinky! :D
Mám asi dvoje drahšie, čo som podostávala na narodeniny a inak si občas kúpim aj také "lacné", lebo je to pre mňa troška fashion záležitosť. Je to môj obľúbený doplnok :) A okrem iného zbožňujem tie zo silikónovými remienkami :D  a tak :D

No a lícenke sa nedalo odolať :) Mala krásnu ružovú farbu a aj obal sa mi veľmi páčil. Je to drogérková značka priamo vyrábaná pre BIPU, teda aj názov značky je LOOK by BIPA. Lícenka je super pigmentovaná, až si musím dávať pozor na to, koľko jej nanesiem... nechcem predsa vyzerať ako Marfuška :D



LOOK by BIPA - 1 Matt Pink
 
A ešte som si niečo kúpila sama :) Rúž značky IQ COSMETICS, ktorú predávajú v BIPE. Zatiaľ si nie som istá, či je to priamo ich značka alebo čo, ale zistím. Mám pocit, že voľakedy nemali až také pekné produkty, ale obaly sa veľmi zlepšili a celkovo to dodalo značne na kráse :) 
Z tohto rúžu som totálne nadšená! Je to z kolekcie Nude a ja milujem takéto svetlé rúže. Mám rada aj farebné, ale všetky svetlé odtiene, to je moje! :)

IQ Cosmetics - 22 Rosy
Tu na obrázku vyzerá tá farba troška viac akoby do oranžova, ale nie je :)


A čo vy? Aký je Váš obľúbený doplnok? 
Máte niekto nejaké skúsenosti so značkami IQ alebo LOOK? Aké?



Jáj a ešte! Keďže som mala ten sviatok, tak som do práce chcela niečo priniesť. Vymyslela som si, že urobím môj obľúbený koláč od maminky. Nikdy som ho nerobila sama... a ešte v požičanej kuchyni, lebo moju ešte nemám. Ale bola sranda :)
Nakoľko navrchu bola želatína, s ktorou som nikdy v živote nerobila, tak to troška bolo vidieť... ale zjesť sa dal, tak čo! Nabudúce to bude lepšie ;)
A takto to nejak dopadlo... fotka narýchlo a vôbec to na nej nevyzerá tak dobre, aký ten koláč vlastne je :(

 

Prajem Vám krásny večer :)

6 komentárov:

  1. farba ruzu je skvela :) a verim, ze kolac bol chutovo dobry..len asi ani ten blesk mu nedopomohol ku krase :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Katuska, dodatocne vsetko najlepsie k meninam! :)))
    a ta farba na licka je super, aj ruz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Téda ten ťa má rád :) krásne hodinky a lícenka má krásnu farbu :) neutrálny rúž hm ten je najlepší :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jeej tie hodinky su krásne a samozrejme aj ta licenka a ruž :)) Mohol by aj ten moj sa prekonať a povedať nech si vyberiem čo chcem :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ta tvářenka je nádherná, takovou barvičku sháním už dlouho a ne a ne ji sehnat.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ten rúž vyzerá dokonalo :) aj tie hodinky....a koláčik mňam :)

    OdpovedaťOdstrániť