štvrtok 22. novembra 2012

MUA Makeup Academy

Ahojte!
 
Neviem či ste to postrehli alebo nie (predpokladám však, že už áno z niektorých blogov), anglická derkoratívna kozmetika MUA Makeup Academy má veľkú akciu, ktorú vyhlásila na svojej FB stránke, kedy každá objednávka nad 10£ môže získať 35% zľavu na celú objednávku a k tomu celosvetový shipping zdarma!!!
Samozrejme táto informácia im zo začiatku viac uškodila ako pomohla, nakoľko to množstvo ľudí, čo sa snažilo vytvoriť objednávku a prihlásiť sa na stránku, im ju úplne zhodilo a pár dní bola nefunkčná.
 
Nakoniec to vyriešili a ja som po prihlásení zistila, že som si už dávno chcela niečo objednať, ale nejako som to nedotiahla a veci ostali v košíku.
Tak som ich ešte doplnila, ale stále som nebola na 100% rozhodnutá, či áno alebo nie. Viete, veď idú vianoce, bude treba nakúpiť do nového domu dekorácie, navariť, darčeky nakúpiť....
 
Nakoniec som sa predsa len rozhodla, že si niečo objednám. Moja objednávka bola za 10,94€ a som si povedala, že veď toto by som bez problémov minula u nás v drogérke a že teda si objednám niečo od MUA a na drogérku sa na zvyšok mesiaca (dúfam, že aj v decembri, okrem teda nevyhnutného) vykašlem! Veď treba šetriť! :)
 
A teda moja objednávka sa skladá z týchto kúskov:

Glitrové linky na oči, kus 1£!

Jedna paletka 4£? No nekúp to!

A čo vy? Poznáte túto anglickú značku, máte s ňou nejaké skúsenosti?
 
Ja som si jedine spomenula, že pár výrobkov ako púdre a očné tiene sme mali dokonca aj na vizážistickom kurze, ktorý som navštevovala :) Farby boli celkom fajn, tak som zvedavá :)
 
Aj vy ste si už niečo objednali? Boli ste spokojné alebo nie?
 
Krásny deň želám :)



6 komentárov:

  1. V anglicku som si kupila dve paletky tejto značky a pri tej cene som velmi spokojna :o) tie gelove linky vezraju fakt super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tie gélové linky sú úplne party, ale značku poznám, no nenakupujem, ani som neskúsila. možno raz :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veď to, že vyzerajú takto super! Viem si predstaviť takú vianočnú alebo novoročnú párty s nimi :) Veď uvidíme, či budú aj také dobré...

      Odstrániť
  3. od tejto znacky mam zatial len paletky heaven and earth a som s nou velmi spokojna :) tiez cakam na svoju objednavku :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Super! Tak bude určite aj článoček ;) teším sa :)

      Odstrániť