pondelok 3. decembra 2012

Kozmetika Peggy Sage



Ahojte :)

Už dávnejšie (asi pred rokom :D) som Vám chcela predstaviť jednu dekoratívnu kozmetiku, ktorá sa u nás nepredáva a dokonca aj mne bola úplne neznáma :).

Dnes už je to aj trošku inak.
Ja už mám s touto značkou čiastočne skúsenosti a čo-to o nich viem a majú už aj dokonca zastúpenie na Slovensku. Zatiaľ majú len kamennú predajňu v OC Galéria v Košiciach (čo pre nás západniarov je celkom škoda) a nemajú oficiálnu SK stránku. Fungujú však prostredníctvom FB stránky alebo mailu, kde si môžete produkty objednať a pošlú Vám ich poštou.

A ako to viem?
Pýtala som sa pre seba na poslednej Interbeauty, keď som si kupovala ich produkty :D

Ako som objavila značku?
Veľmi ľahko :D Išla som prvý krát na Inerbeauty minulý rok (nikdy predtým som tam nebola) a tam natrafila na ich stánok. Peggy Sage vtedy chceli vstúpiť na SK trh a hľadali partnerov. Preto mali aj "uvádzacie" ceny a keď som veci skúšala na mieste, tak sa mi celkom pozdávali.Tak som si ich zopár (predstavujte si celkom dosť) kúpila :D. Už si nespomeniem presne na ceny, takže sa ma na ne asi ani nepýtajte... ak doma náhodou nájdem bločik, tak Vám ich doplním :) Ha! A za nákup som dostala ešte aj dáždnik krásny :)
 
 
Tak, ale povedzme si niečo o tejto značke:
Peggy Sage je renomovaná značka francúzskej kozmetiky zahŕňajúca kompletný sortiment produktov telovej, pleťovej a dekoratívnej kozmetiky, ale aj produkty na umelé a prírodné nechty a nechtový dizajn. Kozmetiku Peggy Sage využívajú predovšetkým profesionáli, ktorí sa zameriavajú na kozmetiku, vizážistiku, manikúru, pedikúru a nechtovú modeláž. Ponúka špecificky zamerané prípravky, ktorých základ tvoria aktívne látky rastlinného a morského pôvodu. Vďaka kvalitnému spracovaniu, účinným látkam a tým najkvalitnejším prírodným zložkám, je kozmetika Peggy Sage svetovo uznávanou kozmetickou značkou, zárukou luxusu, kvality a starostlivosti.
 
 
Môj názor:
Produkty, ktoré som si zatiaľ kúpila boli veľmi dobrej kvality, pigmentácia úžasná, dlhotrvajúce prípravky a ceny viac-menej dostupné.
Myslím, že v skratke asi toľko, chcela by som časom urobiť viac recenzií ku konkrétnym produktom, takže tam sa potom dozviete viac :)
 
A teda na záver moja zbierka :)


 Po tejto fotke som zistila, že mám produktov viac :D Takže večer ešte pridám foto :D





Stretli ste sa už s touto značkou? Aké sú Vaše skúsenosti? Zaujíma ma všetko! :)
 
 
Ps: zajtra možno pripravím nejaké príspevky do zásoby :) Mám dovolenku, prídu mi konečne urobiť kuchyňuuu!!! Haaaaalejujaaaa :D
 
Krásny deň všetkým prajem :-*

8 komentárov:

  1. Peggy Sage mozes kupit aj v Pezinku:
    http://www.makeupandmore.sk/makeupandmore/1-GALERIA-KOZMETIKY-A-LICENIA
    :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Produkty vyzeraju dobre, ale nikde som sa s nimi este nestretla

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No ak by som nešla na Interbeauty, tiež by som o nich nevedela. Ale neľutujem. Produkty mi sedia a som s nimi veľmi spokojná.

      Odstrániť
  3. s touto značkou skusenosti nemam, ale na interbeauty som ju tiež videla vyzera na fajn značku :o)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hej hej, treba vyskúšať. Mne sadla a majú veľa rôznych vychtávok v katalógu a čo je k ním popísané tak väčšinou aj spĺňajú.

      Odstrániť
  4. s vecičkami na nechty od tejto značky som spokojná :) Vidím že dekoratívku máš vyskúšanú a tiež spokojnosť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. od Peggy Sage som si kúpila pinzetu a je úplne úžasná, fixátor makeupu tiež super a umelé riasy- všetky sú super a tie jedny som použila asi 4x :D a lepidlo čo je pribalené tiež super drží a určite si kúpim ešte nejaké výrobky lebo vyzerajú kvalitne

    OdpovedaťOdstrániť