streda 5. decembra 2012

MUA first look

Zdravím všetkých :)

tak dnes mi konečne dorazila moja objednávka z MUA a už som sa jej nevedela dočkať :)
S touto značkou som veľké skúsenosti nemala, počula som síce veľa chvály, ale chcela som sa presvedčiť osobne. No a keď prišla akcia na ich webovej stránke, tak som si povedala, že si teda skúsim pár produktov objednať :)
Moja objednávka ma vyšla na cca 8,50€ a poštovné bolo zdarma! No nekúp to! :)

A teda rýchly náhľad na môj balíček :)



Čoskoro by som rada pripravila nejaké recenzie, takže hor sa do skúšania!

Prišla už aj Vám objednávka? Boli/ste s produktami spokojné?

2 komentáre:

  1. ešte som neobjednávala ale tiež si plánujem zadovážiť pár vecí :) ... som zvedavá na recenzie :)

    MAKEteddyUP

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No prvé skúsenosti s produktami sú fajn. Chystám aj bližšie info :)

      Odstrániť