štvrtok 10. januára 2013

Veselé Vianoce a šťastný Nový rok

Ozývam sa po dlhšom čase.... žiaľ. Predvianočné obdobie je pre mňa veľmi hektické, rýchle a nikdy neviem ani ako mi ubehne.
Tento rok to samozrejme nebolo inak a darčeky som zháňala na poslednú, resp. predposlenú chvíľu :D Nakoniec som však všetko vybavila a už deň pred Vianocami som mala aj všetko pobalené... toto väčšinou riešim až na štedrý deň. Každý rok si hovorím, že by som s tým mala začať skôr.
 
Okrem predvianočných príprav sme ešte v decembri dokončovali zariaďovanie, kuchyňu a iné prkotiny. Keďže nakoniec bola kuchyňa na svete, tak sme sa mohli s priateľom konečne začať normálne stravovať a tak začali prvé pokusy s pečením a varením.
Pred Vianocami sme ešte stihli usporiadať 2 dosť veľké párty, na ktoré som musela všetko pripraviť a viac menej som aj väčšinu času počas návštev strávila v kuchyni.
Potom prišli Vianoce, čas radosti a pokoja, a samozrejme naháňania sa, príprav, obžerstva a následného oddychovania :D Inak to nebolo ani u nás a konečne som si vydýchla až keď som sedela za stolom pri štedrovečernej večeri.
No a od nasledujúceho dňa zas kolotoč návštev, opäť príprava na "schôdzu" u nás doma, potom silvestrovská párty a následné triezvenie a príprava do práce.
Nastalo opäť zhánanie darov :D Moja mamina má totiž na nový rok meniny, takže som musela zohnať dar nie len pre seba ale aj pre otca... veď ako vždy :D čo by bez nás chlapi robili, nie? :D
 
No a následne som sa "netešila" na svoj sviatok v podobe narodenín. A teda od včera som už opäť o rok staršia :( Ale poviem Vám pravdu, necítim žiadny rozdiel. Dokonca mám pocit, že už viac rokov mi pribúda len číslo ale, žeby som sa cítila inak povedať nemôžem :D
 
Takže od dnešného dňa sa vraciam "do hry" a už mám pripravených zopár príspevkov, ktoré výjdu možno ešte dnes. Prípadne v nasledujúcich dňoch.
 
No a čo na záver? Prajem vám dodatočne šťastné a veselé a všetko dobre do Nového roka! :)
 
Ešte náhľad na náš "prvý" vianočný stromček v novom :)



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára