pondelok 21. januára 2013

Druhá objednávka z MUA

Pred vianocami som vám spomínala, že mi prišla prvá objednávka z MUA (Makeup Academy) a keďže mali opäť super akciu, tak som neváhala a objednala si ešte nejaké drobnosti.
Navyše mali akurát v ponuke nové make-up štetce za super cenu a vyzerali celkom dobre, tak som si ich objednala. Jedine na ne nebola zľava, ale aj tak mali super cenu!

Takže ďalší náhľad na MUA objednávku:




Ps: tento týždeň by mali mať ďalšiu super akciu, ak sa nemýlim tak 50% off a shipping zdarma, ale nie som si istá. Akcia by mala začať v pondelok alebo nejak začiatkom týždňa. Dúfam, že im opäť nespadne stránka ako pred mojou prvou objednávkou, kedy bol shipping tiež zdarma.

Update: Tak aj je to tu! Od dnes 50% off a shipping zdarma!!! Na všetko! Stačí len použiť promo kód na stránke: http://www.muastore.co.uk/

1 komentár: