štvrtok 25. októbra 2012

Vzorčeky

Ahojte v aktuálnej dobe sa u mňa nazbieralo zopár vzorečiek BB krémov alebo make-upov, na ktoré sa veľmi tešim. Okrem Affinitone od Maybelline sú to pre mňa všetko novinky a už sa neviem dočkať výkendu kedy ich vyskúšam... teda aspoň niektoré.

Na fotke sú:
- Maybelline - Affinitone
- Gosh - BB Cream
- MaxFactor - Face Finity
- Skin79 - Hot Pink
- Dermacol - BB Cream
- Skin79 - VIP Gold



Osobne som veľmi zvedavá na BB krémy od Skin79, lebo som na ne nepočula iné ako chválu... teda až na jedno. Od mojej kamošky Natálky, ktorá si chcela krémik objednať, ale nevedela sa rozhodnúť, tak som jej doporučila vzorky. No a sama bola rada, že si ich objednala... po použití sa jej pleť dosť vysušovala a dokonca jej vraj na tvári vybehla taká krupička ako pri alergii.
Takže neviem, či si zvolila nevhodný typ (ale pozerala ich podľa typu) alebo či boli vzorky staré alebo naozaj neviem, lebo osobne som sa s takouto skúsenosťou ešte nestretla...

Čo vy? Počuli ste už o takejto reakcii na túto značku?

Pekný deň všetkým :)

2 komentáre:

  1. no aj ja som zvedava ze ci bude mat niekto podobnu skusenost alebo iba mne tie bb kremy nesadli

    OdpovedaťOdstrániť