utorok 23. októbra 2012

My life

Ahojte!

Síce trošku oneskorene, ale predsa.. aký ste mali víkend? :)
Ja som v sobotu bola líčiť kamarátke na svadbu. Pôvodne som mala líčiť ju - nevestu a ešte plus 2-3 osoby. Nakoniec dostala ako darček vizážisku a kaderníčku, tak som líčila maminku, sestru a sesternice. Bolo super! Milá celkom veľká família a polovica hovorila rusky, takže som nerozumela ani prd! :D Oni nevedeli po slovensky a ani po anglicky, tak to bolo miestami úsmevné, keď nebol nikto po ruke, kto mohol prekladať. :D

No a podvečer som bola pozrieť dobrú kamarátku, ktorej sa narodilo bábatko - malá princezná. Takže sme ešte s jednou kamoškou nakúpili také bábatkovské veci a šup ho obzerať. Občas som sa cítila ako v ZOO.... stále som ju obzerala :D

No a nakoniec v nedeľu sme išli na obed k mojim rodičom (toto je jaký nezvyk :D ) a potom sme chceli ísť makať na našu "mega" záhradu, ale povedali sme si, že si dáme od makačky pohov a flákali sme sa po Ikei, ktorá mala mimochodom Grand Opening a teda aj výhodné ponuky a skončili sme doma so stolom a stoličkami. FINALLY!!! :D
Prišli sme domov a asi o pól deviatej večer sme sa pustili ešte do skladania a skončili pred jednou. Ráno o piatej budík a hor sa do roboty! Viete si predstaviť ako som sa cítila po 4 hodinách spánku? Radšej si to ani nepredstavujte :D
Potom po robote ešte vybaviť nejaké záležitosti, vyzdvihnúť mikrovlnku a došli sme domov asi o pol osmej a zalomila som na sedačke jak kabela! :D

Takže asi takto prebieha momentálne väčšina mojich dní, či už pracovných alebo víkendových..... som už celkom unavená :D

A tu je výsledok:


Rúžová samozrejme musí byť (chudák môj priateľ, ale zatiaľ sa nesťažuje) a v pozadí naše prádlo vyvešané :D

A čo vy? Aký ste mali výkend a čo ste robili?

10 komentárov:

  1. to si si fakt presadila ružovú?! závisť! :) ja mám kompromis že svetlo zelenú a ružovú už radšej ani nespomínam.. :P

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak s tymto nastastie problem nemam. Este pred tym ako sme sa stahovali tak drahy povedal ze si mozem zariadit ako ja chcem :D ale opytam sa vzdy a nevadi mu to, ale tak s mierou :D mame aj zelenu a modru ;)

      Odstrániť
  2. Tak to ste mali celkom teda nabity vikend :) Inak ste pekne nakupili v Ikei :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No veru a hlavne rychlo ubehol :( ale tak aspon sme zas nieco porobili :)
      A dakujeme :)

      Odstrániť
  3. Baby, ja som taka rada v tomto, ze neznasam ruzovu! Aspon nie su ziadne hadky kvoli tomu. Ale stol a stolicky sa mi pacia, tie styri hodiny spanku ti nezavidim :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak my sa našťastie nehádame čo sa tohto týka :) alebo si každý kúpime to svoje čo sa mu páči a nejako to skombinujeme :) ale máme aj druhý variant aby sme nemali len ružovú :) tuším šedú.

      Odstrániť
  4. vypadá to krásně, já to mám do fialova :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :) fialová je tiež super.. som si tiež kúpila fialový obrus :)

      Odstrániť
  5. úplne krááásne...tiež to takto plánujem mať doma :) priateľ povedal,že je zmierený už aj s ružovým domom,že je mu to už jedno :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D tak to je super! ja milujem ružovú, tak si to kompenzujem aspoň takýmito drobnosťami v dome :)

      Odstrániť