streda 24. októbra 2012

Stila na Slovensku!

Ahojte a krásny deň vám všetkým prajem! :)

Možno ste už postrehli v predchádzajúcom článku, že som úplnou náhodou v Tescu na Kamennom námestí v Bratislave natrafila na pár výrobkov dekoratívnej kozmetiky Stila.
O tejto kozmentike som doteraz viac menej len čítala na zahraničných blogoch, prípadne od ľudí, ktorí si ju zabezpečili inak.
Chcela som vedieť viac, či značka vstupuje na trh, či bude väčší výber, čokoľvek. Žiaľ ani pani predavačky ani google v tomto nepomohol a teda sa nechám prekvapiť, či to bol len výstrel do tmy a niekto sa potreboval zbaviť "nepredajného" tovaru alebo čo. Dokonca som si prezrela aj web dodávateľa, ktorý bol uvedený na obale, jedna CZ firma, ale na stránke majú dokopy 5 vecí a aj to z vlasovej kozmetiky... takže v tomto som zlyhala. Ak niekto máte bližšie info sem s nimi! Rada sa niečo dozviem :)

No a čo som si teda na skúšku kúpila? Refill očných tieňov v odtieni Viola, Tinted Moisturizer v odtieni Medium 02 a strúhatko :D Áno, možno je to vtipné, ale ja som mala už asi 2-3 strúhatka od Essence lebo sa mi páči, že zakaždým nemusím stáť nad košom, ale nejako mi nevydržali. Vždy sa nejako uvoľnili a potom sa to všade sypalo až nakoniec doslúžili. Tak som si kúpila nové :D


 
A teda ešte niečo krátke o tejto kozmetike:

Stila kozmetika sa nesie v duchu hesiel: moderný, prístupný a individuálny

Značka bola založená v roku 1994 top celebrity make-up artist-kou Jeanine Lobell. Od roku 1999 patrí značka pod Esteé Lauder. Stila je známa pre jej moderný, sofistikovaný a nezastrašujúci prístup ku kráse. Značka využíva inovatívne, viac účelové formuly, eco-friendly obaly a farby sledujúce fashion trendy.
Prestížna farebná značka sa často objavuje v rôznych magazínoch ako Allure a InStyle a často krát aj na prehliadkových mólach špičkových návrhárov počas New York Fashion Week-u. Stila si kladie za cieľ pomôcť každej žene osláviť jej krásu, aby sa cítili a vyzerala ako najlepšia verzia samej seba a aby to bola ešte aj zábava.
Značka je Cruelty free a teda netestuje svoje výrobky a nikdy netestovala na zvieratách. Spolupracuje s rôznymi prospešnými organizáciami.
Oficiálna web stránka: http://www.stilacosmetics.com/
Voľný preklad ja :D






Eye shadow odtieň Viola



 Tinted Moisturizer odtieň Medium 02





Ak sa podarí, tak konkrétnejšie recenzie neskôr, zatiaľ som výrobky veľmi nemala čas testovať...
Máte už skúsenosti s touto kozmetikou?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára