streda 24. októbra 2012

New in .....again :D

Ahojte!

Tak včera som si počas práce urobila pravidelnú pauzičku a odbehla si do Tesca kúpiť niečo mňamózne :D a  prešla som okolo stojana s označením výpredaj!!! Moje obľúbené slovo! A ešte keď je v spojení s kozmetikou... vražedná kombinácia :D
Tak som sa poprehrabávala a bolo tam dosť kozmetiky od Bourjois, ktorú mám celkom rada a make-up Healthy Mix som si pred pár rokmi kupovala stále dokoda.. Mali len jednu farbu.. zhodou okolností moju! Bol to osud! A ešte cena, že 3,50€ (cca)! No nekúp to! Tak som si zobrala ešte jednu ich špirálku tiež za cca 3€ a k tomu púdrik o Dermacolu (áno ten krajkový :)). Ten ale nebol v akcii, avšak cena bola podľa mňa priaznivá, cca 3,50€.

Takže zatiaľ asi toľko :)
Prajem príjemný zvyšok dňa :-*

 






7 komentárov:

  1. Tu riasenku som mala, najhorsia aka sa mi doposial dostala do ruk tak som zvedava na tvoj nazor

    OdpovedaťOdstrániť
  2. prečo u nás v tescu nie je stánok s výpredajovou kozmetikou! :((..ach no nič :D
    a ten púder je skvelý :) akurát som o ňom písala v článku pred chvíľou :D
    http://thebestsunriseofmylife.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No, to bol skôr taký koš :D a tiež to objavím len raz za čas a úplnou náhodou. Možno treba vychytať... neviem ako to riešia...

      Odstrániť
  3. od Bourjois mám pomarančový peeling a je úžasný. Akurát mám na pláne zohnať si nový make up. Asi sa tebou nechám inšpirovať. :)) Zároveň ťa pozývam na moju Giveaway :)

    http://sisinfinite.blogspot.sk/2012/10/autumn-elf-rewiew-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no vyskúšaj, podľa mňa je fajn, kycia schopnosť stredná a hlavne treba trafiť odtieň. Ale cena v normálnom predaji je okolo 10€. Neviem už presne.

      Odstrániť
  4. Ten púder je peckový uplne! Som ho mala a bola som sním spokojná :)

    OdpovedaťOdstrániť