nedeľa 17. marca 2013

Maybelline ROCKET Volume Express - recenzia

Zdravím Vás :)

Takže tu máme ďalší príspevok :D Som sa nejako rozbehla čo? :D
No skrátka som tu toho mala nazbieraného aj nafoteného aj neviem čo, len sa to nejak nedotiahlo do konca, takže postupne všetko bude :)

Dnes som si pre vás pripravila recenziu najnovšej špirály od môjho obľúbeného Maybellin-u - Rocket Volume Express. Ja viem, že už sa objavila skoro na každom blogu, ale no čo už keď som to mala nachystané.
Takže ak chcete a ešte vás to neunudilo, čítajte ďalej. Komu sa nechce, nezazlievam mu to :D





Riasenka ma klasický "maybellinovský" tvar s ladením do modrej a ružovej (moje obľúbené). Objem klasicky 9,6ml - to som chcela napísať, ale potom som hodila očko na One By One a zistila, že tá má objem 10,4 ml. Takže asi každá má iný objem aj keď majú úúúplne rovnaký obal? Musím to v drogérke skontrolovať. Viete o tom niečo?
PS: včera som sa zastavila v DM a naozaj! Každá jedna má iný objem! Čím to je? Iné kefky? Neviem si to vysvetliť....

Kefka je silikónova, hrubšia, čiže je potrebné s ňou pracovať jemne a opatrne, inak budete mať farbu aj na hornom viečku, ako sa už pár razy podarilo aj mne :D. Ku koncu sa nezužuje ako ostatné riasenky (len veľmi jemne) ale je skoro rovnako široká po celej svojej dĺžke. Ukončenie má rovné, nie do špicu. Samotné štetinky sú kratšie.
Konzistencia riasenky je skôr taká gélová.

Mne osobne táto riasenka dokonale vyhovuje, moje riasy sú zahustené, jemne predĺžené, rozčesané a čierno čierne! Úplne mi stačia dve vrstvy. Avšak, čo vyhovuje mne, nemusí na 100% vyhovovať všetkým ostatným. Myslím, že už som to spomínala, ale nie som si istá. Ja osobne nemám veľmi problém s riasenkami a vyhovuje mi väčšina... teda až na tie, čo nerobia nič, proste nič s vašimi riasami. Takže ja som úplne spokojná a riasenka drží ako pribitá. Osobne mám dokonca troška problém s jej odlíčením aj s micelárkou od Biodermy, ktorá si poradí aj s vodeodolným make-upom.


No a ešte niečo z oficiálneho popisu:
Kefka je zhotovená z pevného jadra, ktoré vyvíja tlak na riasy a rovnomerne ich obaľuje riasenkou. Pomôžu tomu aj rovnomerne rozmiestnené a pružné štetinky, ktoré češú riasy od korienkov až ku končekom a zabraňujú tak vzniku nežiadúcich žmolkov. Účinné je aj zloženie The Rocket, ktorá spočíva v gélovom základe. Umožňuje tak dosiahnúť osemkrát väčšieho objemu, ale aj jemnosti a šetrnosti k riasam. Navyše sa nanáša ľahko a s raketovou rýchlosťou.

Troška škuľavá fotka :D a samozrejme foťák zhltol väčšiu časť farieb, ale pre aspoň akú-takú predstavu :)









Štetinky One By One sú viditeľne dlhšie ako Rocket Volume Express

Ako ste na tom vy? Máte skúsenosti s touto riasenkou a aké sú vaše dojmy? Milujete ju alebo nenávidíte?

Krásny večer všetkým :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára