utorok 12. marca 2013

CK Calvin Klein Cosmetics

Pri mojich obedných potulkách po Tescu na Kamennom námestí v Bratislave, častokrát objavím doslova skryté poklady. Čím ďalej tým viac ma tento obchodný dom prekvapuje, ale veď to sa sami dočítate nie len v tomto, ale aj niektorých ostatných článkoch :)

No a čo ma prekvapilo tentokrát?
Kozmetika Calvin Klein! Teda konkrétne darčekové kazety tejto značky, ktoré si len tak ležali na pultíku úplne vzadu. Priznám sa, že ak by som nešla do lekárne, tak si to ani nevšimnem. Neskôr (o pár týždňov/mesiac som ich videla aj pri pokladni).
Kazetky boli rôzne, so zameraním na tvár a pery a ak sa nemýlim aj nechty.
Pôvodná cena bolo okolo 20€ (aspoň tak uvádzali, presne si ju však nepamätám) a akciová okolo 6 - 8€! V každej kazete boli myslím 4 produkty, ja som si vybrala ten na pery, kde bol veľmi sladučký lesk vo vytláčacej tube, dva "kelímkové" lesko-balzámy a rúž.

Rovnako ste mali aj na výber z viacerých farebných variant konkrétnych balíčkov, ja som si teda vybrala túto:




Delicious luxury créme lipstick - odtieň Venus

Rúž je veľmi príjemnej krémovej konzistencie a po pár krátkych testovaniach mám z neho zatiaľ len dobrý pocit. Nevysušoval (čo je u mňa dosť podstatné), ale zároveň sa veľmi ani neleskol. Je skôr do matna, ale nie úplne (neviem či mi rozumiete :D ). 

Delicious pout lip gloss - odtieň Fiesta - sladučký lesk na pery
Tento lesk je taký "tuhší", resp. veľmi hustý. Povedala by som, že ešte oveľa viac ako štandardné "vytláčacie" lesky. Zato krásne vonia a sladučko chutí. Na perách urobí taký hladký lesklý film, vo väčšej vrstve pôsobí ako lak. Určite by som doporučila pod neho dať balzám, potom sa ľahšie rozotiera.
Výdrž popísať neviem, je tak sladký, že mi naozaj dlho nevydržal lebo som ho stihla spapať :D

Aplikátor z blízka
Delicious shine lip gloss pot sheer
Každý "kelímok" bol ešte zvášť krytý

Z ľava: odtieň Fuchsia a Bubblegum
Tieto "kelímkové" lesky by som skôr prirovnala k jemne tónovaným balzamom vďaka ich konzistencii aj nanášaniu na pery. Sú rovnakej konzistencie ako klasické balzamy v podobných téglikoch, sú rovnako príjemné a ľahko sa nanášajú. Môžete použiť štetec alebo prst..

Z ľava: Fuchsia, Bubblegum, Fiesta, Venus
Troška bližší pohľad na "kelímkové" lesky, Bubblegum je naozaj veľmi jemný perleťový lesk, skôr ako balzám (ospravedlňujem sa že sa to až tak leske, nejak mi to nešlo lepšie nafotiť)  


















Mali ste už skúsenosti s dekoratívkou CK?
Ja osobne som pred týmito produktami mala jeden rúž a lesk, ktoré som dostala k objednávke zo strawbery.com a bola som s nimi veľmi spokojná. Takže čiastočne som vedela čo ma čaká.

Všetkým prajem krásny zvyšok večera.

3 komentáre:

  1. fiha, tak taketo veci som v tescu este nevidela, ale je pravda, ze tam dekorativku od jednej nemilej skusenosti ani nehladam. asi by som mala zacat :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak ja skôr v rámci obeda keď mi ešte ostane čas, tak pokukám :) a niekedy objavím takéto vecičky :) Ale zas majú tam aj riadne shity a niektoré stojany sú riadne .... špinavé a pod.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krasna kazetka! Takej cene by som tiez neodolala :)

    OdpovedaťOdstrániť