sobota 26. januára 2013

Illamasqua



Ahojte!

Dnes som sa rozhodla Vám predstaviť jednu profi dekoratívnu kozmetiku pod názvom Illamasqua. Možno ju niektoré z vás poznáte, možno nie.

Tak si teda povedzme niečo o značke a ako vznikla.

Illamasqua vznikla v novembri 2008 v Londýne a založil ju Julian Kynaston, ktorý takisto založil známu marketingovú agentúru Propaganda (aspoň tak sa píše na nete. Mne osobne to veľa nehovorí :D) a nemal žiadne predchádzajúce skúsenosti s make-upom.
V roku 2010 sa k zakladateľovi pridal aj Joseph Corre, syn Vivien Westwood, ktorý niekoľko rokov pomáhal svojej mame, neskôr spolu-založil známu značku spodného prádla Agent Provocateur, kde pracoval 16 rokov, až dokým neodišiel a nepridal sa ku Kynaston-ovi.

Motto značky znie "Make-up for your alter ego", čiže make-up pre vaše druhé ja. Ako hovorí zakladateľ značky: "Sme skutočný profesionáli, nočná značka, ktorá stojí za sebavyjadrením a posilnením. Našim cieľom je poskytnúť zákazníkom istotu a know-how aby uvoľnili svoje osobné alter egá prostredníctom ich make-upu. Vyrábame "make-up proti priemernosti".
A presne v zmysle tohto loga sa volajú aj rôzne limitované alebo sezónne kolekcie a názvy produktov, ako napríklad Vulgar, Daemon, Heroin, Toxic, Sex...


Myslím, že najlepšie bol vznik a história značky popísaná samotným zakladateľom Julianom Kynastonom v rozhovore pre Vogue Australia, takže nech sa páči časť rozhovoru:

Niečo z histórie vzniku "profi make-upu"
Keď som sa pozrel na históriu make-upu, dostal som sa až do Berlína roku 1920, kedy sa divadlá stávali profesionálnymi. Predtým herci nastavovali sami svetlá, tvorili kostými, sami robili prezentácie vystúpení a samozrejme make-up. V roku 1920 režiséri prišli a priviedli zopár dizajnérov, odborníkov na svetlá a nechali hercov hrať. V tejto dobe začali rovnako rásť aj požiadavky na profesionálny make-up. Takže chemici sa vrátili k "rysovacej doske" aby vyvinuli make-up, ktorý by bol trvácny a farby by boli dobre viditeľné aj zo zadných lavíc divadla. Toto je čas, kedy vznikli 3 profesionálne make-up spoločnosti. Jedna z nich bola Kryolan. Kryolan prežíval pracujúc výhradne v divadlách a vo filme a nikdy ani raz nedali svoje výrobky k dispozícii verejnosti.

Agent Provocateur a Illamasqua
Išiel som do Kryolanu so svojím týmom, ktorý som zostavil, na čele s úžasnou make-up artistkou Alex Box. Opýtali sme sa ich, či by sme s nimi mohli po kreatívnej stránke a využiť ich znalosti, rodokmeň a históriu a využiť ich pre vznik našej vlastnej línie make-upu.
Boli sme veľmi šťastný pretože sme mohli vziať 90 rokov dedičstva a znalostí, ktoré si kúpiť nemôžete. Odvtedy sa náš tým začal rozrastať. získali sme "na palubu"syna Vivien Westwood a Malcoma McLarena, Josepha Corré  z Agent Provocateur a spolu sme priniesli drámu a novú misiu pre vyjadrenie samého seba do make-upu.

Otázka kvality
Kvalita je naozaj zaujímavá vec, ktorú nachádzam v tomto priemysle. Mohli sme použiť receptúru, ktorá sa páči všetkým, ale to  pre nás nebolo dosť dobré. Myslím, že veci čo potešia každého sú skôr strednej triedy, naše produkty vyvolávajú názory a my by sme boli ďaleko radšej, keby si polovica sveta myslela, že je to najlepšia vec akú kedy videli a naopak druhá by ju nenávidela.
Celý rozhovor môžete nájsť z stránke Vogue Austrália, voľný preklad som robila ja, takže v prípade nejakých nejasností ma ospravedlňte :)


Všetky balenia sú prevažne plastové alebo akrylové nádobky a čiernymi viečkami s typickým logom a menom značky.


Kreatívnou riaditeľkou spoločnosti je vizážistka Alex Box.

Niektoré z kampaní a líčení:





 


 

A jeden bonbónik na záver. Aktuálne prebieha výpredaj na stránke značky, kde si môžete kúpiť veľa výrobkov za 5, 10 alebo 20 libier. Ceny sa v tomto prípade fakt oplatia, nakoľko pôvodné sú o dosť vyššie. Často sa stáva, že výrobky sú v týchto zľavách lacnejšie o 50% a viac.
Poštovné na Slovensko je 8,50 libier.
Výpredaj bude trvá do 24:00 29. januára, takže ak by Vás značka zaujala a chceli by ste ju vyskúšať, tak šup-šup nech ušetríte :)
Ja som si objednala pár vecí, a hlavne ich make-up Skin Base Foundation, na ktorý som veľmi zvedavá.


Tak čo? Už ste o tejto značke počuli alebo skúsili nejaké výrobky? Dajte vedieť či ste boli spokojné, som zvedavá :)

Dúfam, že Vás tento článok neunudil, bol to jeden z tých dlhších :)

Pekný deň všetkým :)


zdroj: www.illamasqua.com, internet, Vogue Australia

3 komentáre:

  1. unudil? práve naopak! idem si prečítať ten článok vo Vogue :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. som zvedava, čo si si objednala a hlavne na postrehy:)

    OdpovedaťOdstrániť