streda 9. mája 2012

New in!


Včera som dala veľmi rýchly a nečakaný shopping vo Viedni. Keďže priateľ musel ísť niečo poriešiť do práce a rozhodol sa, že sa domov vráti, previezla som sa s ním a zastavila sa v Bipe.
Bola to už dlhšie plánovaná návšteva, nakoľko som si chcela obzrieť nejaké novinky z dekoratívnej kozmetiky, ktoré sa žiaľ u nás ešte nedajú zohnať (aspoň podľa mojich info), a ani neviem či sa dostanú....
Rovnako ma lákala zľava na všetky výrobky značky L´oreal, ktorú mám osobne veľmi rada :)

Domov som si teda zobrala tieto vecičky:
- L´oreal - telové mlieko Nutri Soft 24
- Bebe - odličovacie obrúsky
- Bebe - 2 balzámy na pery..... ja skrátka milujem balzámy :D
- Essie - lak na nechty - 72 Peach Daiquiri
- Maybelline - očné tiene Colour Tattoo 24 By Eyestudio - 15 Endless Purple a 35 On and on Bronze
- B. pretty - 3D mascarra

K nákupu som dostala aj peknú tašku a ich časopis plný noviniek a aktuálnych trendov v líčení. Po nemecky skoro vôbec neviem... ale tak aj obrázky sú krásne :D



Recenzia na tieto nové tiene čoskoro :)



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára