streda 9. mája 2012

Last week nails :)

Takže počas minulého týždňa som vystriedala až tri "manikúry", čo je ma mňa viac než dosť :D
Z toho dve novinky, aspoň teda pre mňa :)

1. Matný povrch laku :)
- použitý Essie 710 Van D´Go a ako top coat Essence Special Effect Topper - 07 Soft Touch

S lakom Essie som celkom spokojná, aj keď štetček by mohol byť lepší, ale predpokladám, že je to staršia verzia, nakoľko na nedávno kúpenom je krásny plochý štetček, pekne zarovaný :) Tento konkrétny troška pásikuje a treba ho preto nanášať opatrnejšie, pre pekný efekt a plnú farebnosť stačia aj dve vrstvy.
Následne som naniesla Essence Soft Touch, ktorý lak zmatnil a veľmi rýchlo uschol.
A tu je výsledok: 



2. Fólie/nálepky na nechty
- Essence Studio nails - nail fashion sticker

Priznám sa, že tieto nálepky mám doma už asi rok alebo tak nejak a nejakým spôsobom som sa k ich vyskúšaniu nedostala. Nakoniec prišli na rad minulý týždeň :)
Aplikácia je veľmi jednoduchá - na očistený nehet prilepíte správnu veľkosť nálepky, odstrihnete odstávajúcu časť a zvyšok zapílite pilníkom. Veľmi jednoduché.
A výdrž? U mňa niekoľko hodín. Na koncoch nechtov mi nálepka veľmi nesedela a krčila sa čo ju následne aj odlepovalo a len čo som niečo chytila, tak sa trhala :( Škoda, a tak sa mi páčil ten vzor....
Ale je možné, že som ich aj správne nenalepila alebo mám skrátka divné nechty :D
Čo vy? Máte s takýmito nálepkami skúsenosti? Boli ste spokojné?



3. Dva laky
- Mini Colorama 110 Urban Coral na prstenníku a zvyšok MaxFactor Glossfinity 120 Disco pink.

Keďže nálepky dlho nevydržali, urobila som si manikúru tretiu a to dvojfarebnú. Každý lak dve vrstvy a top coat. Klasika. Aká bola výdrž presne neviem, lebo som to o dva dni dala dole (dovtedy bez olupovania) a nalakovala si zas nové :) Čo už, nejak ma to začalo baviť, mať každú chvíľu inú farbu :D




4 komentáre:

  1. Ten Disco Pink sa mi veľmi páči :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno áno a hlavne ja som závislák na ružovej :)

      Odstrániť
  2. Ten Van DGo od essie se mi hrozně líbí, už po něm nějakou chvíli koukám:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hej hej je aj môj obľúbený, ale prijala by som pri ňom ten novší plochý štetček pre lepšie nanášanie :)

      Odstrániť