streda 30. mája 2012

Essence - My Base

Konečne som sa dostala k recenzii báz od Essence, ktoré v tom čase ako som ich plánovala bolí doslova žhavé novinky. Ešte stále mám v živej pamäti, nedočkavé komentáre, ktoré som každýdeň čítala na fun page Essence a zároveň Catrice, kedy už k nám prídu avízované noviky alebo kde už sú a kto si čo kúpil.

Samozreje, že som sa tešila na všetky novinky a keď boli už v predaji, tak som si nejaká aj zaobstarala. Medzi tieto novinky patrili aj už spomínané bázy, ktoré by som vám rada troška priblížila.

Najprv vo všetobecnosti: obe sú podkladové bázy pod make-up s rôznymi účinkami alebo pre dosiahnutie rozdielneho efektu. Obsah majú 20 ml a produkt si vytlačíte pomocou pumpičky čo sa mi na jednu stranu veľmi páči, ale je trošku problematické s ňou pracovať. Ide ťažšie stlačiť a preto sa môže stať, že niekedy si vytlačíte viac produktu ako by ste chceli.

1. My Base Illuminating - táto báza je svetlejšia s ružovým nádychom a jemným shimmerom na presvetlenie a rozžiarenie pleti. Ak po tejto báze aplikujete make-up vaša pleť doslova "žiari" a je ideálny na jar a leto.

2. My Base Skin perfection - druhá báza je bez trblietok a má hnedastý (niekedy sa mi zdá až troška do oranžova) odtieť a slúži na zjednotenie tónu farebného fónu pleti a prípadných nedokonalostí.

Konzistencia je krémovo gélová (asi, neviem to presne špecifikovať :D).

Ja osobne som si v tomto teplom obdodí veľmi obľúbila Illuminating.

A čo vy? Máte niektorú z týchto báz? Ste s nimi spokojné? Aký je váš názor?



Z ľava: Illuminating a Skin perfection

Z hora: Skin perfection a Illuminating

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára