nedeľa 11. marca 2012

Závislá? Áno som :D

Ahojte všetci!
Rada by som vám niečo povedala o svojej dlho pestovanej závislosti.... sú ňou balzamy na pery... Priznám sa, že ich spotrebujem naozaj kvantum a ešte vždy mám v zásobe plný šuflík :D Priateľ si dokonca zo mňa robí srandu, že ich jem :D
Ale keď ja tak neznášam pocit suchých pier... lebo ak ich mám suché, tak si ich olizujem alebo okusujem a to potom to teda vyzerá :(

Takže počas rokov mojej mánie som si už našla tie overené, ale nikdy neprepásnem možnosť vyskúšať nový. No a okrem už kultového labela je mojim TOP favoritom balzám od MAC - Lip Conditioner SPF 15. Prvý krát som si tento balzám kúpila v New Yorku kde som sa v predajni cítila ako dieťa v tom najkrajšom hračkárstve :D Bol to pokus nakoľko pred tým som osobnú skúsenosť s touto kozmetikou nemala, len som o nej snívala. No a bola som doslova unesená... Úžasná konzistencia, moje pery boli jemné, vláčne a hlavne hydratované. A na perách vydrží naozaj dlho a celkovo tento balzámik mi vydrží skoro rok. Opať som si ho kúpila asi po roku vo Viedni a teraz sa chystám na ďalší :))

Takže tu je ten najúžasnejší balzam, ktorý som zatiaľ objavila:



A len tak náhľad do "časti" zbierky....


PS: ospravedlňujem sa za nie možno najlepšie a najkvalitnejšie foto, avšak nie som fotograf s profi foťákom :D, tak to hádam pochopíte...

1 komentár: