utorok 13. marca 2012

Big and Beautiful - veľké sklamanie?


Veľmi som sa tešila na túto maskaru, nakoľko teda reklama s Heidi bola veľmi pekná a riasenka sľubovala dlhé a husté riasy... cena tiež nebola najhoršia a teda som sa rozhodla ju vyskúšať... Čo sa však stalo keď som si použila prvý krát? Síce som mala pocit, že moje riasy sú dlhé, ale čo z toho keď som mala pocit, že mám doslava "tri chlpy" na očiach? Ja čo nemám väčšinou problém so žiadnou riasenkou?
No dala som jej druhú šancu.. nič, opäť to isté a aj pri 2-3 vrstvách žiadna zmena.... No ako vravím, pre mňa jedno veľké sklamanie.....  Zatiaľ stále u mňa vedie One by One od Maybelline alebo Volume Million Lashes od L´Oreal.
V každom prípade, skúsim ešte počkať aby troška odležala a možno potom bude lepšia.. možno nie.. uvidíme :)

Veď posúďte:


Astor - BOOM Big & Beautiful

Maybelline - One By One

Dodávam, že One By One už mám nejakú tú chvíľu a čoskoro bude treba vymeniť, ale určite je to riasenka, ktorá je veľmi dobrá a môžem ju len odporučiť.
Samozrejme čo sa týka Big & Beautiful, neznamená, že ak nie je úplne ideálna pre mňa, nemôže byť pre niektorú z Vás top.

PS: ospravedlňujem sa za rozdielne svetlo, ale denné už nebolo, tak to takto dopadlo....

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára