utorok 27. marca 2012

Fotenie s Monikou

Pred nejakým časom som sa dozvedela o úžasnej príležitosti, kde hľadali nový talent - vizážistu. Tak som si povedala, že aj keď ešte toho z profesionálneho hľadiska menám za sebou až tak veľa, ale že skúsim... žiaľ asi to nevyšlo :(
Tak tento textík som mala pre vás pripravený od nedele večer. Avšak včera sa všetko zmenilo a prišiel mi vytúžený mailík s pozvánkou na finálovú súťaž :) Takže sa veľmi teším a zároveň mám obavy lebo nemám skúsenosti s verejnými súťažami :D

No a aby som sa mohla zúčastniť tejto súťaže musela som zaslať nejaké fotky a teda sme sa konečne s kolegynkou dohodli na fotení, o ktorom sme už dlho hovorili. Takže som zorganizovala malý fotoshooting, kde modelku robila kolegynka (so skúsenosťami z modelingu) a bývalí kolega, ktorý nám to všetko nafotil a je veľmi šikovný :) ... aj napriek tomu, že tvrdí, že nevie fotiť :))
Mala som nejakú predstavu líčenia aj vlasov a styling sme na mieste doriešili spolu.

A toto je výsledok :)






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára