piatok 3. mája 2013

L´oreal Nude Magique BB Cream - Recenzia

Ahojte!

Dnes by som sa s Vami chcela podeliť o jednu recenziu na drogérkový BB krém od L´oreal-u. Hovorím o Nude Magique BB Cream, ktorý sa mi nejakou zhodou v konštelácií hviezd podarilo získať prostredníctvom ich FB stránky na testovanie.
Priznám sa, že ma ani nenapadlo, že by som sa dostala medzi vybraných ľudí a zároveň som aj zabudla, že som sa na to prihlásila, nakoľko ubehol odvtedy asi mesiac, či dva. Keďže sa nikto neozýval, ja som si medzičasom tento BB kúpila a minula asi polovicu :D Takže som bola milo prekvapená a potešená, keď nečakane prišiel :)
Ale teda k tej recenzii.


Obal:
Obal je plastový bielej farby s fialovým leským šrobovacím viečkom. Nemá pumpičku, ale sa vytláča z tuby. Hrdlo tuby je zúžené a predĺžené a dobre sa s ním koriguje množstvo vytlačeného produktu.
Objem:
30 ml

Doporučená cena od L´oreal Paris:
11,99€

Informácie od výrobcu:
Prelomová technológia v BB krémoch. Krém obsahuje mikro-pigmentované kapsule, ktoré sa transformujú a automaticky sa prispôsobia, aby zodpovedali tónu vašej pleti pre perfektný nude vzhľad.
BB krém 5v1:
- bezchybné a ultra-ľahké prekrytie
- zdokonaľuje prirodzenú pleť
- vyrovnáva tón pleti
- 24 hodinová hydratácia
- SPF 12 a antioxidanty

Môj názor:
Ja osobne som s týmto BB krémom spokojná, má celkom dobrú kryciu schopnosť a pleť pekne tónuje. Neviem, či som Vám niekedy hovorila, že mám troška začervenanie na tvári, také akoby jemné žilôčky a problém s pehami.... Takže ak mi nejaký produkt pehy zjemní tak, že sú viditeľné minimálne, má u mňa veľké plus. A tento produkt to zvládol.
Čo sa týka hydratácie alebo vysušovania, ja vždy aj pod BB krém používam hydratačný krém na tvár, takže s nejakým vysušovaním som problém nemala. Zároveň však má nejakú schopnosť pleť matovať, ale nie na úkor hydratácie. Skrátka sa nelesknete, aspoň na normálnej pleti, ktorú mám ja.
Na čo by som však chcela upozorniť, je, že treba produkt poriadne rozotrieť dostratena, lebo inak sa môžu objaviť menšie fľaky, ktoré sú tmavšie. Najmä v oblastí uší, vlasov a krk. Pri rozotieraní treba postupovať rýchlejšie, lebo sa produkt rýchlo vstrebáva. Ja doporučujem postupovať po častiach a nie si produkt naniesť na celú tvár a následne rozotierať (kvôli spomínaným fľakom).
Napriek tomu, že produkt matuje ho vždy aspoň jemne prepúdrujem v T-zóne. Inak zanecháva príjemný pocit na tvári.
Rovnako by som informovala majiteľky veľmi bledej pokožky, že aj najsvetlejší odtieň sa mi zdá troška tmavší. Niekedy aj na mne, a to nie som "bielokožec" (rozumej extrémne biela pokožka :) ). Takže bleduľkám by som ho asi nedoporučovala.


Bez make-upu/BB krému, len hydratačný krém (toto je ešte celkom dobrá foto)


S BB krémom, trolilinka ľahkého transparentného púdru na T-zóne


S BB krémom zblízka

Bez BB krému, vidíte moje pehy, kruhy... všetko
Bez BB krému zblízka, opäť moje pehy, znamienka...



















A tu vidíte na veľkých foto rozdiel mojej pleti pred a po



Koznistencia a farba BB krému


BB krém jemne rozotretý, vidíte farebný rozdiel

BB krém rozotretý do stratena

Takýto "fľak"/farebný rozdiel, ak nerozotriete produkt do stratena



Záver:
Ja som s týmto BBčkom celkom spokojná, zakryje nedokonalosti a tónuje pleť. Nedoporučujem ho bleduľkám, lebo pre ne je aj nasjvetlejší podľa mňa tmavý. Potrebné ho dostatočne rozotrieť do stratena.
A čo vy a vaše skúsenosti? Vyhovuje Vám tento produkt, či nie? Preferujete drogérkové BB krémy alebo tie kórejské?
Ja zatiaľ drogérkové, ale o tom viac asi neskôr. Ešte si musím svoje tvrdenie viac overiť :D alebo vyvrátiť :)

1 komentár:

  1. mne sa tento pozdáva, až na tú farbu, na to si musím počkať do leta alebo korigovať svetlejším púdrom. ale inak hydratácia dobrá, takže ozaj nemusím používať krém a najlepší je na ňom ten matujúci efekt.

    OdpovedaťOdstrániť