štvrtok 16. mája 2013

Astor - Lquid Care Soft Sensation Lip Gloss - recenzia

Ahojte všetci!
 
Krásny deň prajem. Vonku krásne teplo, slniečko, ideálny čas na prechádzky a voľnočasové aktivity.... aaaa preto celé dni sedím v práci a užívam si počasie cez okno :D
Najradšej by som v takéto dni ani do práce nešla, ale keďže Onasisová nie je moje priezvysko, pracovať treba. Aby bolo čo papať... a tak :)
 
Nedávno som náhodou v DM zazrela lesky od Astor. Poviem Vám pravdu, že nemám veľa kozmetiky tejto značky. Ani neviem prečo. Mala som pár krát nejaký make-up alebo púder a možno 2x riasenku, z čoho tú druhú som použila asi 2 razy a už nikdy ju nevytiahla. Post o nej nájdete TU.
Takže skôr myslím, že ma asi až tak neoslovila, či už produktmi alebo obalmi alebo čokoľvek.... neviem.
Ale teda k veci. Náhodou som objavila lesky od tejto značky a to konkrétne Astor Liquid Care - Soft Sensation Lip Gloss. Tieto lesky boli z neviem akého dôvodu za veľmi nízku cenu. Ak sa nemýlim, kúpila som ich za 3,50 € (alebo podobne) a pôvodná cena bola cez 6€.
Najprv som si kúpila jeden, jemnej koralovej farby s mikro trblietkami, skôr by som povedala len odleskami. Ale padol mi do oka aj jeden nude odtieň, ale všade bol vypredaný. Nakoniec som ho náhodou kúpila v 101-tke, kde bola táto cena rovnaká. Z toho predpokladám, že bol asi dopredaj tovaru alebo čo.
 
Takže som si zaobstarala tieto dva:
- 101 Sweet Coral
- 100 Innocent Pink
 
Obal:
Obal sa mi veľmi páči s bielou a zlatou farbou na mňa pôsobí "luxusne" a zaujímavý je aj "bublinkovým" priesvitným obalom.
 
Obsah:
5ml
 
Info z oficiálnej stránky Astor:
Jemné farby s mikroperličkami, ktoré dávajú najprirodzenejší, svieži a pastelový lesk. Ľahká krémová a ošetrujúca formula zvyšuje neuveriteľne nadýchaný efekt pre maximálny pocit jemnosti. Pružný aplikátor sa ľahko kĺže pre bezchybne tvarované pery. Pery sú neodolateľné. Pery sú hydratované, plné a absolútne úžasné. SPF 12 a vitamíny A, C a E pomáhajú dodať kompletnú ochranu proti slnku a agresiou životného prostredia.
 
Benefity:
SPF 12 a vitamíny A, C a E
Kĺže po perách
Komfortná formula bez lepivých a mastných pocitov
Dlhotrvajúci, do 5 hodín
Nevysušuje pery
Ošetrujúce, verné a žiarivé farby
 
Môj názor:
S týmito leskami som neuveriteľne spokojná, ako už dlho nie. Aj keď mám lesky rada a mám ich dosť. Vždy používam najprv balzám a potom lesk. Mám taký lepší pocit na perách. Ale tento lesk je tak hydratačný, že nie je potrebné si dávať balzám.
Nie som si istá, či by vydržal 5 hodín, nakoľko jesť a piť sa musí a lesk sa dáva z pier postupne dole. Napriek tomu jeho hydratačné účinky nejakým spôsobom ostávajú na perách. Ja sa priznám, som balzámový maniak a mažem si pery neustále. Ale aj keď už tento lesk na perách nie je, tak nemám potrebu použiť balzám a moje pery sú hladké, jemné a mäkké.
Čo sa mi na ňom ďalej páči je, že obsahuje SPF, čo sa teraz náramne hodí. Lesk je jemný, vôbec nelepí, má takú akoby krémovú konzistenciu.
Aplikátor klasický.
Z môjho pohľadu môžem len doporučiť. Je to moja nová láska kozmetická! :)
 
Z hora: 100 Innocent Pink a 101 Sweet Coral
 
"Bublinkový" obal :D
 
Z ľava: 101 Sweet Coral a 100 Innocent Pink
 
Klasické aplikátory

 A čo vy, už ste niekedy skúšali/mali tento lesk? Aké sú vaše skúsenosti? Spokojnosť, či nespokojnosť?
 
Ps: dnes držíme prsty našim hokejistom!!! :)
 
Krásny deň!
:)


1 komentár: