streda 26. októbra 2011

Ahojte!

Takže som tu opäť a ospravedlňujem sa, že som ešte stále neuverejnila príspevok o spomínaných maskarách, žiaľ mám nejaký problém s foťákom momentálne, čo dúfam čoskoro vyriešim :).

Medzitým mi dovoľte uverejniť zopár fotiek mojej doterajšej práce.
Dúfam, že sa bude páčiť. Samozrejme príjmam komentáre pozitívne ako aj kritické, ktoré mi pomôžu zlepšiť sa :)

Pekný deň prajem.
__________________________________________________________________________________

So here I am again and I apologize that I still did not publish the post mentioned about mascaras, unfortunately I have a problem with my camera now, which I hope will soon be solved :).

Meanwhile, allow me to publish some photos of my past work. I hope you will enjoy.  Of course, positive comments as well as critical to help me improve are welcome :)

I wish you a nice day.



Premena č. 1 / 1st change

Pred úpravou / Before

Po úprave / After




Make up, vlasy a styling: ja
Make up, hair and styling by me.

Fotky sú prevzaté z agentúry, pre ktorú bola táto práca.
Photos are taken from the agency for which this work was for.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára