piatok 28. septembra 2012

New In!

Ahojte!

Takže dlhšie dlho som nič nenapísala... bolo toho nejako veľa.. veľa práce, vecí na zariadenie, potom choroba a ostala som týždeň a pól doma. Poviem Vám, cítila som sa a aj vyzerala ako chodiaca mŕtvola :D ale už je to lepšie :D

Ako prvé moje New In, je určite to, že už oficiálne vlastníme naše nové bývanie yaaaaaaaaaaaay :D :D :D A práve dnes sa začína celý ten kolotoč okolo! Vymaľované, vyparketované a zariadené kúpeľne našťastie máme, takže nemusíme ísť úplne od podlahy, čo je super! Takže dnes sme mali pokec so stolárom ohľadom kuchyne (nakoľko náš kuchynský kútik je fakt len kútik) a teda moja predstava sa dá realizovať, tak od dnes zháňam spotrebiče a akonáhle ich budem mať (to som zvedavá kedy to bude) môžeme postaviť kuchyňu! :)))
No a potom samozrejme ostatné veci ako posteľ, sedačka, obývačková stena, stôl, stoličky,...... no už teraz sa mi z toho krúti hlava, čo všetko. Ufff....

Ale poďme k tomu, prečo som začala vlastne tento príspevok vlastne písať. Za posledné obdobie sa mi nazbieralo pár zaujímavých produktov, ktoré by som vám chcela ukázať. Zatiaľ sa nebude jednať o recenzie, nakoľko ich nemám ešte toľko odskúšané, alebo som ich kúpila krátko pred chorobou.... takže som ich použiť nestihla, ale už teraz sa mi páčia :D
Niektoré som si kúpila dokonca počas výpredajov, ktoré boli v zopár DMkách za super ceny!

Využili ste niekto tieto výpredaje? Páčili sa Vám? Čo ste si vo výpredaji uchmatli vy??

Takže už spomínané produkty





Maybelline Dream Fresh BB (bol v akcii a ku kúpe ste dostali nový lak colorama a ešte som použila aj zľavu, takže cena dokopy cca 6€), L´oreal Infallible 120 Vanilla, L´oreal Visible Lift 160 Nude Beige. 


1. L´oreal ColorAppeal Trio Pro (kúpené v DM výpredaji za cca 2€, neviem už presne) 413 Blue Fever (hore) a 402 Addictive Plum (dole)

2. Maybelline ColorSensational (kúpené v DM výpredaji za 1,55€ všetky) 323 I Love Plum, 720 Drive Me Nuts a 245 Magic Mauve, Alverde Gloss Lippenstift 30 Silky Nude a 60 Rich Coral



1. Catrice Perfect Adapt Concealer 030 Warm Beige (kúpený v DM výpredaji - cenu si nepamätám, ak nájdem pridám, ale tuším do 2€) a L´oreal Volumissime Carbon Black Mascara extra-volume (pôvodná cena 8,99, s kupónom na zľavu 6,74€).

2. L´oreal Infaillibele Iridescent Finish 002 Hourglass Beige (pôvodná cena 9,99€, s kupónikom z DM 4,99€).


Catrice paletka na oči (kúpená vo výpredaji v DM za 1,24€) - Absolute Eye Colour 020 Go Green - Take Me! 

Z ľava: Alverde Gloss Lippenstift 30 Silky Nude a 60 Rich Coral; Maybelline ColorSensational 720 Drive Me Nuts, 245 Magic Mauve a 323 I Love Plum

Z ľava: L´oreal Infaillibele Iridescent Finish 002 Hourglass Beige, L ColorAppeal Trio Pro 413 Blue Fever a 402 Addictive Plum

Catrice paletka na oči - Absolute Eye Colour 020 Go Green - Take Me! 


Takže asi toľko dnes. Čo máte v pláne na víkend? Ja sa zajtra chystám nalíčiť jednu kamošku na svadbu, ak sa mi podarí urobiť nejakú dobrú foto tak pridám... a hlavne ak bude súhlasiť :D
Ááááá možno sa pôjdem pozrieť do Eurovei na beh, ktorý organizuje tuším DM, má tam byť Katze a líčiť, tak ju možno prekvapím a pozdravím... ak sa mi teda podarí :))
A možno potom pôjdem trhať burinu na našu záhradku.... teda aby ako záhradka aj raz vyzerala :D

Tak pekný víkend želám :) Ja sa budem snažiť pridať ešte pár príspevkov :)

Vaša znovuzrodená Katka :D

5 komentárov:

  1. jééj pekné vecičky si nakúpila:) prajem pekný víked aj Tebe:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Odpovede
    1. Áno boli, ale tiež som sa o nich dozvedela viac menej náhodou. Najprv na obchodnej a potom v auparku. Ale bolo to na vybrané produkty len. Ale dalo sa vybrať.

      Odstrániť
  3. Maskaru od Maybelline Great Lush som si kúpila aj ja a som s ňou nadmieru spokojná, nezlepuje a riadne predlžuje :)
    Ešte mám aj tú od Loreal Volumissime ale veľmi ju nepoužívam.
    Včera som obzerala tie rúže od Maybelline ale žiadny ma neoslovil tak som si kúpila nakoniec od Catrice :D :)http://pajameysik.blogspot.sk/2012/09/nakupy.html

    A pozývam na moju prvú GIVEAWAY :)
    http://pajameysik.blogspot.sk/2012/09/giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, Great Lash je top! Ak sa nemýlim, bola to aj moja prvá maskara vôbec, ešte s pôvodnou kefkou... a myslím, že väčšiny američaniek, resp. aj ostatných dievčat na svete. Je a bola super vždy :)

      Odstrániť