nedeľa 15. apríla 2012

Pupa - Glossy Nail Polish

Momentálne majú v Pupe akciu na všetky laky na nechty a dokonca aj na laky v limitovaných edíciách. Všetky stoja 2€ v limitke dokonca 1,95. Takže ak máte tieto laky tak radi ako ja, šup šup do Pupy, majú veľa krásnych odtieňov!

Ja mám v mojej zbierka 3 nové, a to vďaka priateľovi, ktorý sa ma vždy pýta či niečo "nepotrebujem" keď ideme okolo :D Normálne ma ukecal ísť dovnútra a dokonca mi prikázal si nejaké aj vybrať, že "nech minie drobné mince"! No neľúbte ho :)

Takže som domov odchádzala s týmito odtieňmi:


Odtiene z ľava: 614 (červený s takým trblietavým nepatrným leskom z limitky), 502 (červeno-koralový) a 804 (priesvitno-mliečny s trblietkami a flitrami)


Čo sa týka štetčeka a konzistencie, som aj s tými veľmi spokojná. Štetček je tenší a dlhší s rovným koncom. Toto je však veľmi dobré pre presné a jednoduché nanášanie laku. Dokonca aj taký "talent" ako ja, nalakoval nechty celkom pekne a bez výraznejších chybyčiek :)
Konzistencia je tekutejšia, čo je super lebo nemám rada tie typy hustejších lakov. Tie keď začnú časom hustnúť tak s nimi už vôbec neviem pracovať...



A ukážka na nechtoch :)

Červeno-koralový odtieň 502 a na prsteníku ešte odtieň 804

A čo vy? Máte radi laky od Pupy alebo vlastníte nejaké? Ako ste s nimi spokojné vy? .... Ja osobne veľmi :)

2 komentáre: