utorok 15. novembra 2011

F&F Made Up!


V nedeľu som sa nejakou náhodou ocitla v nákupnom centre v Lamači, tak som si povedala, že sa pozriem do Tesca, či naozaj majú avizovanú kozmetiku F&F Made Up, nakoľko u nás v Petržalke ho zatiaľ nemajú.
Stojan som nakoniec našla hneď pri pokladni v odevnej sekcii a prezrela ho kolom dokola... teda produktov majú v ponuke dosť, avšak asi bolo oveľa viac nadšencov ako len ja a kozmetika bola až na pár produktov doslova vykradnutá.... (jedine, že by sa stalo to, že to bola jediná, ktorú zatiaľ predávali).

Na značke sa mi veľmi páči jej jednoduchý obal, farby produktov a tak isto konzistencia. Púdriky a lícenky boli veľmi jemné a zároveň celkom dosť pigmentované.
Čo na to vravíte vy?





Samozrejme, že som si chcela kúpiť aspoň jeden kus z každého, ale nakoniec som si vybrala tri zaujímavé kúsky.
Vzala som si lak na nechty vo farbe Watermelon, rozjasňujúci púder Face glow a lícenku vo farbe Dusk.
Lak som samozrejme hneď otestovala a bola som s ním veľmi spokojná. Konzistencia je taka redšia, vodovejšia ale veľmi dobre sa nanášal na nechty a dnes je to tretí deň čo ho mám a ešte sa nezačal ani šúpať :) čo sa teda mne často stáva už na druhý deň, ak nie ešte v ten istý... čiže spokojnosť :)
Ostatné dva produkty som síce skúšala, ale len narýchlo, takže o svoj dojem z nich sa s vami ešte podelím neskôr :)
Zatiaľ prajem pekný večer,
vaša Katka :)






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára